Whitsunday Islands - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Whitsunday Islands - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Whitsunday Islands

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

30 Oktober 2015 | Australië, Airlie Beach

Gisteren nog heerlijk buiten gezeten. Een mooie, warme avond en voordat we zijn gaan slapen hebben we nog even de airco in de camper aangezet, om enige verkoeling te krijgen.

Vanmorgen zijn we om 9 uur gaan varen. Een leuke, niet te grote boot (iets meer dan 25 mede-opvarenden) en geen (overbodige) muziek of zo tijdens het varen.
Uiteraard zijn we naar Whitsunday Heaven beach geweest. Het is inderdaad een prachtig strand, mooi wit zand en de bomen die tot aan de rand van het strand staan, maar we hebben mooiere gezien (wij vinden het strand van de Pi Pi eilandjes nog steeds het mooiste dat we hebben gezien).
Verder een gezellige BBQ, waar een paar vogels in no time Simone's halve maaltijd hadden gegapt. Daar liepen ook nog 2 leguanen rond van zo'n 60-70 cm lengte. Gezellig.

Uiteraard moest er ook gesnorkeld worden. In eerste instantie vond ik het qua mooie visjes wat tegen vallen, maar toen de bemanning zich er mee ging bemoeien (lees: de vissen voeren), kwamen er plotseling prachtige, grote vissen te voorschijn. Hartstikke mooi. Daarna nog lekker een dik half uur varen in het namiddag zonnetje. Een echte vakantiedag.

We hebben net het zoute water van ons afgespoeld en gaan dadelijk lekker een happie eten in een bistro die een paar honderd meter verder ligt. Ze hebben live muziek hebben we gezien, dus wellicht moeten de beentjes nog van de vloer en kan het nog een lange nacht worden.

• 30 Oktober 2015 - 13:46

Henk:

Het blijft leuk om jullie dagelijkse verhalen te lezen en de mooie plaatjes te bekijken.
    Geniet er van !! (p.s. ik geniet ook volop van mijn vrije tijd)

• 30 Oktober 2015 - 17:07

Chantal:

Echt heel mooi!

• 01 November 2015 - 00:18

Nicole:

Het was weer mooi zo te zien!

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015