Strand - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Strand

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

05 November 2015 | Australië, Port Douglas

De twee laatste dagen Australië hebben we besloten niet veel meer te doen. Vanmorgen vroeg nog even de laatste boodschappen gehaald en ik kon, na alle commotie rondom de Melbourne cup afgelopen dinsdag, weer terecht bij mijn kapper Keith. Ik ben dus weer lekker kort.

Daarna om een uur of 10 naar het strand gegaan. Twee ligbedjes, een parasol en liggen maar. Tot een uur of drie volgehouden en daarna zijn we lekker gaan douchen. We moesten nog even het stadje in, omdat we al twee dagen verstoken zijn van het world wide web. En we mogen onze trouwe lezers uiteraard niet te veel teleurstellen, anders haken ze af.

Kregen vandaag nog wel te horen dat er twee Nederlandse wereldkampioenen schuin tegenover ons zitten. Zijn de TU studenten die de Solarrace hebben gewonnen.

Kortom weinig nieuws en ik denk dat het morgen niet anders is.

  • 05 November 2015 - 10:35

    Marit:

    Zo, weer helemaal bijgelezen! Wat een mooie dingen hebben jullie gezien en gedaan!! Geniet nog van een dagje strand en goede reis terug!!! Groetjes Ad en Marit

  • 05 November 2015 - 11:47

    Jan:

    Ik denk dat Chris Visser ook wel zo'n hoed wil.

  • 05 November 2015 - 21:52

    Chantal:

    Jaaaa ik heb alles weer gelezen.
    En gereageerd =)...
    Geniet van de laatste dagen. X

  • 05 November 2015 - 23:33

    Nicole:

    Ik ben weer bijgelezen! Geniet van jullie laatste dagen, ff lkkr luieren! Maak er nog wat moois van! Liefs uit Den Bosch xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 10970

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2015 - 09 November 2015

Australië 2015

Landen bezocht: