Naar Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Naar Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Naar Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

07 November 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Vanochtend de laatste klusjes aan de camper uitgevoerd (beetje schoonmaken, wc cassette legen, koelkast leegmaken etc.) en daarna naar Cairns gereden om de camper weer in te leveren. Van daar met de taxi naar Cairns airport. We waren behoorlijk vroeg, maar het ging allemaal best snel. Goede vlucht naar Hong Kong gehad, waar ook alles perfect verliep, buiten het feit dat we bijna 3 kwartier op onze koffers moesten wachten.

Daarna met de taxi van de Hong Kongse Speedy Gonzalez naar het hotel, waar we tegen 22 uur zijn aangekomen. Nog even een biertje gedronken in de super ongezellige lounge van ons hotel en we zitten nu op onze hotelkamer. Even wat opfrissen, tandjes poetsen, nog wat internetten en dan lekker slapen.

Onderweg hebben we vast een beetje tijdverschil goed gemaakt. We hebben 2 uur tijd gewonnen ten opzichte van Cairns. Morgen gaan we Hong Kong in.

• 07 November 2015 - 15:42

Chantal:

Cool! Nog even citytrippen in Hong kong!
    En dan weer hop naar NL.
    Voor je het weet ben je vergeten dat je überhaupt op vakantie bent geweest ;-) haha.
    Geniet er nog van.

Groetjes van jullie trouwe fan =)

• 08 November 2015 - 10:27

Nicole:

Mooie foto van een wereldstad! Jullie zijn al weer onderweg naar huis. Ik ga de verslagen missen. Nu de laatste nog ff lezen die er nu op staat dan ben ik weer bij! Groetjes van fan nummer 2 :-)

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015