Onderweg/HongKong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Onderweg/HongKong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Onderweg/HongKong

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

07 Oktober 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Nou, we zijn op weg. Gisterenochtend heeft Robbie ons met een prachtige auto naar Schiphol gebracht. Mooi op tijd zijn we naar HongKong gevlogen. Meteen door naar onze dagkamer om lekker te slapen en te douchen. We zijn nu net wakker geworden in deze foeilelijke stad. We zijn weer fit na een uurtje of zes slaap en klaar voor de tweede en laatste ronde.

Over een uurtje weer naar het vliegveld en dan naar Sydney. We hebben er zin in, maar eerst nog even wachten, rijen, vliegen etc.

Morgen om een uur of 7 in de ochtend plaatselijke tijd zijn we, als alles goed gaat, op de plaats van bestemming.

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015