Port Douglas en JARIG deel twee - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Port Douglas en JARIG deel twee - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Port Douglas en JARIG deel twee

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

03 November 2015 | Australië, Port Douglas

Ik kreeg de tekst zoals we deze hadden bedacht er niet in een keer op. Blijkbaar zit er een limit op.
Dus hieronder de rest van het verhaal.

Ook het restaurant waar we vanavond wilden eten is gesloten vanwege de paardenraces. We hebben dus al ergens anders gereserveerd.

Morgen gaan we het Great Barrier Rif op. Simone gaat twee keer duiken en een keer snorkelen en ik ga uiteraard alleen snorkelen. Ben benieuwd wat voor visjes we te zien krijgen. Verder zouden we ook nog naar Cape Tribulation rijden, maar gelet op het prachtige strand 50 meter achter onze camping, zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat we de laatste twee dagen aan de Playa gaan liggen. Dat zien we morgen dan wel weer.

O ja, eindelijk heb ik mijn Australische hoed aangeschaft. Het moest natuurlijk wel een fatsoenlijke van kangaroo leer zijn en dat is gelukt. Weliswaar de hoofdprijs betaald, maar ja, je hebt Chris Visser niet altijd bij als je op vakantie bent.

• 05 November 2015 - 21:47

Chantal :

Haaaaaaai =)

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015