Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

08 Oktober 2015 | Australië, Sydney

We zijn er. Na een vlucht van nog ruim 8 uur van Hong Kong naar Sydney zijn we veilig aangekomen. We waren snel door alle verplichtingen op het vliegveld, zodat we om 7.30 uur al in het hotel stonden. Uiteraard nog geen kamer, maar we zijn meteen fanatiek gaan lopen in stad. Zelf nergens last van, maar Simone, die onderweg ook wat minder heeft geslapen, is langzaam ingestort. Het is nu twee uur en we zijn op de hotelkamer. We doen vanmiddag lekker rustig aan. Dadelijk lekker even douchen, even op bed hangen, beetje internetten en dan nog een happie eten in de buurt van het hotel en vroeg naar bed.

Het hotel ligt midden in de stad en we zijn dan ook al even naar de haven en het Opera gebouw geweest. Erg mooi. Via Darling Harbour, het nieuwe gedeelte, terug gelopen. Daar komen we vast nog eens terug.

• 08 Oktober 2015 - 10:18

Chantal:

Fijn dat alles zo vlotjes is gegaan!
    Ziet er mooi uit al zeg.
    Eerste dagen al voorbij.
    Bijna de camper en dan rondrijden cool!
    Veel plezier.

X

• 08 Oktober 2015 - 12:39

Frans:

fijn dat de lange reis er veilig op zit.
    nu wat acclimatiseren en dan genieten van een mooie vakantie.
    kampeer ze! enjoy.

• 08 Oktober 2015 - 20:52

De allereerste supergave foto is er al weer! Mooi met het Operahouse op de achtergrond. Nog ff bijkomen en dan naar de camper. Keep us posted!

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015