Laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Laatste dag Sydney

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

10 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Onze laatste dag in Sydney. Na een lekker ontbijtje zijn we vanochtend naar de Sydney Tower gelopen om te genieten van het uitzicht op 305 meter hoogte. Een prachtig uitzicht en je ziet dan pas hoe uitgestrekt de stad is en door hoeveel water die doorkruist wordt. Daarna richting Chinatown gewandeld. Dat viel wat tegen. Erg klein en niets bijzonders te zien. Vervolgens heerlijk geluncht en nog een stukkie in de stad gewandeld.

Na een paar dagen Sydney valt het volgende op:
Het is er super relaxed;
Het is er veilig;
Het is er schoon;
Het wandelt gemakkelijk met al die rechte straten;
Men drinkt er koffie of bier;
De mensen zijn supervriendelijk;
Eten is wat goedkoper als in Nederland en drinken ietsje duurder;

Verder is het weer een stralende dag. Nog wat warmer dan gisteren, dus best pittig om de hele dag te wandelen. Maar goed, morgenochtend gaan we ons campertje ophalen en rijden we naar de Blue Mountains.

• 10 Oktober 2015 - 12:20

Chantal:

Haaaa tante Siemie en ome Rob,

Mooie foto's!
    Lekker weer en lekker eten wat wil je nog meer.
    Enjoy!

X van ons

• 11 Oktober 2015 - 01:13

Kees VD:

Great! Ik wou dat ik nog eens zo'n reis kon maken ;-)

Have FUN!!!!

• 11 Oktober 2015 - 11:59

Nicole:

Prachtig, wat een mooie dingen zien jullie weer! Ik verheug me op elk reisverslag, zijn we er een heeeeel klein beetje bij! Enjoy!

• 12 Oktober 2015 - 19:39

Henk De Kruijf:

Als ik jullie enthousiaste verhalen lees, herbeleef ik mijn bezoek aan Sydney jaren geleden.
    Geniet er van !!

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015