Camper opgehaald - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Camper opgehaald - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Camper opgehaald

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

11 Oktober 2015 | Australië, Katoomba

Vandaag eindelijk de camper opgehaald. Weer vroeg uit de veren, ontbijtje gedaan en hupsakee richting de camper ophaalservice.
We waren de eerste, en dat was maar goed ook. Voordat je de camper mee krijgt gaat er een hele introductie aan vooraf. We hebben twee videootjes gekeken waar op uitgelegd wordt waar je op moet letten als je de camper eenmaal in gebruik hebt.
Safety First! Dankzij een upgrade hebben we nog een meter extra camper gekregen. we rijden nu in een bijna splinternieuwe Mercedes Sprinter.
Ik (Simone) heb vandaag gereden. Rob en Tom Tom waren de navigators. Dat is dus ook helemaal goed gekomen.
Als eerste zijn we naar " de drie gezusters" (geen kroeg) gereden in Katoomba. Dat zijn drie rotsgevaartes naast elkaar.
Na dit te hebben aanschouwd zijn we doorgereden naar Black Heat om bij Govetts Leap het uitzicht te bewonderen. Mooie bergen en een klein watervalletje.
Vandaag dus voor het eerst kennis gemaakt met de mooie natuur van Australië.
Vandaag ook kennis gemaakt met minder goed weer. nadat de dag stralend en warm begon, regent en onweert het nu. Maar ach dat heeft ook zijn charmes.
Rob heeft ondertussen de plannen voor morgen uitgestippeld, dus ik laat mij weer verrassen!

• 11 Oktober 2015 - 09:15

Chantal:

Tuuttuut!!!
    Mooi uitzicht.

• 11 Oktober 2015 - 11:55

Nicole:

Wat een prachtige foto's weer. Enorm mooi uitzicht. Het wordt weer behelpen, dat lees ik wel. Veilige kilometers maar weer!

• 12 Oktober 2015 - 14:57

Saida:

Wow, het uitzicht ziet er al super uit. Niet jaloers ofzo....;-)

Rob&Simone

Vier jaar geleden hebben wij een mooie reis gemaakt in Nieuw-Zeeland. Het was voor ons ook de eerste kennismaking met het reizen met een camper. Nu gaan we opnieuw met de camper op reis. Dit keer gaat de reis naar Down Under.

Actief sinds 26 Sept. 2015