Snowy Mountains - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu Snowy Mountains - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van Rob&Simone - WaarBenJij.nu

Snowy Mountains

Blijf op de hoogte en volg Rob&Simone

13 Oktober 2015 | Australië, Jindabyne

En al weer of d'n duvel er mee speelt. Gisteravond was Simone nog even naar de receptie geweest en kwam terug met het verhaal dat ze wel 10 kangaroos had gezien. Ondertussen waren er ook drie bij de camper langs geweest. Ze sprongen nog net niet de camper in.

Vannacht hebben we weer goed geslapen. Simone heeft de camper verbouwd en dat betekent dat het bed weer wat langer is geworden, zodat we goed kunnen slapen. Ook fijn is dat deze camper wat groter is, waardoor we het bed gewoon de hele tijd laten liggen. Voor in de camper kunnen we nog goed zitten en staat ook nog een tafeltje. Prima geregeld kortom.

Vanmorgen zijn we weer rond 9 uur vertrokken richting Snowy Mountains. Onderweg zou er niet veel te zien zijn (buiten uiteraard het gebruikelijke mooie landschap), maar volgens de reisgids moesten we naar Brainwood. Dat zou een prachtig historisch centrum hebben. Nou, daar zullen wij dan wel geen oog voor hebben, maar de koffie met een lekkere muffin maakte veel goed.

Ik (Rob) heb vandaag voor het eerst gereden). Met het stuur aan de rechterkant en ook nog eens een automaat is het een eitje om links te rijden. Alleen goed opletten bij T-splitsingen of kruispunten, omdat wij geleerd hebben precies andersom te kijken als hier.

Verder valt ons op dat Australiërs erg stoer zijn/lijken. Veel baarden en snorren, lang haar, stoere zonnebrillen, petjes of hoeden. Maar hoe ze er ook uit zien, ze spreken je altijd aan, zijn altijd vriendelijk en hebben altijd een relatie met Nederland.

We zitten nu op bijna 1000 meter hoogte, maar het is heerlijk weer. Zit buiten bij het meer met een koud pilsje erbij, dit verslagje te maken. Lijkt wel vakantie.....

• 13 Oktober 2015 - 07:34

Nicole:

Mooi daar! Enjoy your day again!

• 13 Oktober 2015 - 12:49

Angelique:

Wow, jullie hebben al weer veel gezien daar! Geniet ze nog. Heb niet kunnen voorkomen dat iemand op 'jouw' werkplek is komen zitten.

• 13 Oktober 2015 - 15:03

Chantal :

Lekker genieten tante Siemie en ome Rob!!

• 13 Oktober 2015 - 20:58

Ad En Marit:

Wat een mooie, herkenbare, foto's! Leuk hoor om zo op de hoogte te blijven van jullie mooie reis. Enjoy!!